مگمگ دیجی!

یک سایت درباره همه چی!

مگمگ دیجی!

یک سایت درباره همه چی!

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۱۶ ق.ظ

بهترین راه برای سئو و دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

15 روش اثبات شده برای دریافت بک لینک رایگان قبل از اینکه من تاکتیک ها را به شما نشان دهم ، شما باید یک بخش اساسی از این روند را درک کنید. در ایجاد پیوند هیچ چیز مهمتر از درک گزاره های ارزش نیست . به طور خلاصه ، هرگز نباید منتظر چیزی بیهوده باشید. تنها راه موفقیت در ایجاد پیوندهای سازمانی شما این است که از دیدگاه ارزش-اول به آن نزدیک شوید. قبل از اینکه به عوض گرفتن چیزی فکر کنید ، به این فکر کنید که چگونه می توانید به شخص مقابل ارزش اضافه کنید. گفته شد ، پول اغلب بهترین پیشنهاد ارزش است. اما از آنجا که من به شما نشان می دهم چگونه بک لینک را به صورت رایگان دریافت کنید ، این کار نمی کند. پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ از آنجا که پول یک گزینه نیست ، شما باید از ارزش سهام عرق ole خوب استفاده کنید. خبر خوب این است که وقتی سرمایه ندارید باید به راه حل های خلاقانه برسید. آن را به عنوان یک نقطه ضعف درک نکنید. این یک مزیت عظیم است. این روش ها را امتحان کنید تا سریعاً بک لینک رایگان دریافت کنید: 1. اهرم روابط موجود درباره خانواده ، دوستان ، مشتریان و همکاران صنعت خود فکر کنید. لیستی از همه کسانی که دارای وب سایتی هستند که مربوط به عمودی شما باشد ، تهیه کنید. سپس تماس بگیرید و ببینید آیا آنها تمایل دارند پیوندی را در صفحه مربوطه قرار دهند.

قیمت سئو سازی سایت در اصفهان

2. به مدرسه برگردید این واقعیت را که شما فارغ التحصیل دبیرستان یا دانشگاه هستید ، اهرم کنید. مدارس همیشه به دنبال تبلیغ دانش آموختگان موفق هستند. همچنین می توانید با کالج ها و دانشگاه های منطقه محلی خود تماس بگیرید و داوطلبانه به دانشجویان کمک کنید. برخی از گزینه ها میهمان صحبت کردن ، پست مهمان و غیره هستند. برای دریافت پیوندها از تخصص خود استفاده کرده و ارزش افزوده کنید. 3. پیشنهاد کارآموزی برای راه اندازی شرکت خود نیاز به کمک دارید؟ یک برنامه کارآموزی ایجاد کنید. سپس یک صفحه اختصاصی برای آن ایجاد کنید و به دنبال فرصت های پیوند باشید. اگر یک دوره کارآموزی محلی است ، می توانید با جستجوی "کارآموزی + CITY" فرصت های محلی را هدف قرار دهید. اگر ملی باشد ، می توانید در وب سایت های فهرست کارآموزی لیست شوید. 4. برای سایر وب سایت ها محتوا بنویسید ارسال مهمان روشی امتحان شده و درست برای دریافت بک لینک رایگان است. تبادل ارز واضح است. شما محتوای بسیار خوبی برای وب سایت آنها می نویسید ، بنابراین مجبور نیستند. سپس برای تلاش های خود بک لینک می گیرید. فرصتهای نامحدودی برای ارسال مهمان در هر عمودی وجود دارد. به Google بروید و سeriesالات جستجو را وارد کنید مانند: "برای ما بنویس +" (مثال: "برای ما بنویس + تناسب اندام"). پست مهمان تناسب اندام سپس با استفاده از افزونه Data Miner نتایج را صادر کرده و آنها را به پایگاه داده جستجوی پیوند خود اضافه کنید. دیتامینر این فرآیند را چند بار تکرار کنید تا زمانی که یک پایگاه داده بزرگ داشته باشید. سپس 200 مورد را کپی کرده و SEMRush را باز کنید . به بخش «تجزیه و تحلیل شکاف» و سپس «تجزیه و تحلیل انبوه» بروید. تجزیه و تحلیل عمده semrush چشم اندازها را جایگذاری کنید و تجزیه و تحلیل را انجام دهید. اکنون از کل ترافیک جستجوی ارگانیک برای هر وب سایت مطلع خواهید شد. فرصتهایی را که دارای ترافیک هستند اولویت بندی کنید زیرا احتمالاً بالاترین کیفیتها هستند. اکنون فقط باید اطلاعات تماس داشته باشید. من از Hunter.io استفاده می کنم . هنگامی که اطلاعات تماس صحیح را پیدا کردید ، یک ایمیل ساده مانند این ارسال کنید: سلام [NAME] ، نام من [نام شما] است ، و در [BLOG] شما می نویسم. من فکر می کردم که آیا شما هم اکنون همکاران مهمان را می پذیرید؟ من چند ایده برای وبلاگ شما دارم که فکر می کنم دوست داشته باشید. به من اطلاع دهید ، و آنها را برای شما ارسال می کنم. با تشکر! من همیشه دوست دارم یک ایمیل اولیه ارسال کنم تا مشتری را گرم کنم. توجه کنید که چگونه من بلافاصله با زمین مسابقه ضربه نزدم. تنها هدف من در اولین ایمیل جلب نظر پاسخ است. پس از پاسخ مشتری ، ایمیل دوم را با سه ایده ارسال می کنم: خیلی عالیه که اینو میشنوم! در اینجا سه ​​ایده وجود دارد: به من اطلاع دهید که کدامیک را دوست دارید ، و ما در تهیه اولین پیش نویس شروع خواهیم کرد. متشکرم 5. ارسال مهمان معکوس ارسال معکوس برای مهمان ، فرآیند نوشتن سایر متخصصان برای وب سایت شما است. نکته اصلی این است که مطمئن شوید آنها خود مخاطب و وب سایت دارند. هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها به سایت شما پیوند دهند. با این حال ، احتمالاً به این دلیل است که به عنوان نوعی طعمه نفسانی عمل می کند. طعمه نفس نمونه ای از صفحه مربوط به من . به عبارت دیگر ، مردم دوست دارند خود را به ویژه در دنیای تجارت ارتقا دهند. اکنون یک هشدار با این روش وجود دارد. وب سایت شما به یک پایگاه معتبر از بازدید و مخاطبان مناسب نیاز دارد. اگر کسی از وب سایت شما بهره ای نبرد ، هیچ کس قصد نوشتن محتوا را ندارد. تبادل ارزش را به خاطر بسپارید. 6. کارشناسان مصاحبه مصاحبه با کارشناسان (با مخاطبان) قدیمی ترین ترفند کتاب است ، اما همچنان ادامه خواهد داشت. به این دلیل که مصاحبه طعمه نهایی نفسانی است. به علاوه ، مصاحبه شونده از تبلیغ مصاحبه (در وب سایت شما) سود می برد. به نمایه پیوند Smart Passive Income در Ahrefs نگاهی بیندازید . پیوندهای هوشمند passiveincome خواهید دید که مصاحبه شوندگان به صفحه میزبان مصاحبه های خود پیوند داده اند. اما این همه ماجرا نیست. از آنجا که بسیاری از مصاحبه شوندگان شناخته شده هستند ، مصاحبه های آنها به طور کلی پیوندهایی را به خود جلب می کند. به عنوان مثال ، Entrepreneur.com به مصاحبه ای با حضور Ramit Sethi پیوند داده است. رامیت این به تنهایی قدرت مصاحبه را به شما نشان می دهد. 7. محتوای مرده را دوباره ایجاد کنید من این را کلاه سفید جایگزین برای PBN ها می نامم . ساده است. برای یافتن دامنه های منقضی شده واجد شرایط از ابزاری مانند SpamZilla استفاده کنید. برای شروع دوره آزمایشی رایگان SpamZilla به اینجا بروید. سپس Ahrefs را باز کرده و به Site Explorer بروید. دامنه منقضی شده احتمالی را جایگذاری کرده و تمام پیوندهای دنبال شده آن را صادر کنید. حال بررسی کنید که چه صفحاتی دارای بک لینک هستند. یک URL را کپی کنید و آن را در Way Back Machine جایگذاری کنید. اولین سوال این است که آیا مطالب مربوط به وب سایت شما است یا خیر. اگر اینطور نیست ، به جستجو ادامه دهید. اگر چنین باشد ، سوال بعدی این است که آیا می توانید چیز بهتری ایجاد کنید؟ در این صورت ، دارایی ایجاد کنید. سپس به همه وب سایت های لینک دهنده به صفحه مرده مراجعه کنید. در اینجا یک ایمیل ساده برای آزمایش آورده شده است: سلام [NAME] ، نام من [نام شما] است و من [موقعیت شما] در [شرکت شما] هستم. من در حال تحقیق بودم و راهنمای عالی شما را در مورد [TOPIC] پیدا کردم. من متوجه شدم که شما در حال پیوند دادن به یک وب سایت مرده در بخش [TOPIC] هستید. در واقع من فقط مقاله ای در مورد [TOPIC] ایجاد کردم که ممکن است جایگزین خوبی باشد. به من اطلاع دهید ، متشکرم 8- گواهینامه های SSL را برطرف کنید یکی از مهمترین نکات اهرم کمک به وب سایت هایی است که گواهی SSL نصب نشده اند. این روش در صورتی که سعی در جلب مشتری جدید سئو سایت دارید نیز موثر است. اصلاح گواهینامه SSL می تواند به عنوان یک پیشنهاد نهایی باشد. سپس ، می توانید آنها را در سرویس های جستجوگر جستجو کنید. 9. ایجاد طعمه پیوند داده محور مردم عاشق پیوند دادن به داده ها هستند. قسمت جالب این است که شما نیازی به ایجاد داده ها از ابتدا ندارید. می توانید از داده های موجود استفاده کرده و یک منبع سرپرستی ایجاد کنید. اکنون حتی اگر بتوانید داده های اصلی ایجاد کنید حتی بهتر است. جمع آوری داده های اصلی پیچیده تر است ، اما نتیجه خوبی دارد. به عنوان مثال ، من چند پست داده محور در Gotch SEO دارم: 3 سرویس برتر لینک سازی (ما 140،424 دلار هزینه کردیم تا بدانیم) آیا Google مغرضانه است؟ ما 50 موضوع اصلی را که از نظر سیاسی هدایت شده اند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم ما 438 شرکت سئو را تجزیه و تحلیل کردیم (در اینجا 10 مورد برتر است) بهترین CMS برای سئو در سال 2021 چیست؟ (10،000 کلید واژه تجزیه و تحلیل) 10. میزبان یک دورنمای خبره باشید اکثر گردهمایی های متخصص بسیار بد هستند. اما اگر خود را وقف خلق یکی کنید که ارزش واقعی اضافه کند و از متخصصان واقعی دعوت کند ، در این صورت می تواند یک موفقیت باشد. در گروه طعمه های نفسانی قرار می گیرد. به طور خلاصه ، این احتمال وجود دارد که کارشناسان به خلاصه ای که در آن شرکت کرده اند ، پیوند دهند. 11. جمع آوری خبرهای معکوس همچنین می توانید گردآوری های خبره موجود را بیابید و مشارکت خود را بیان کنید. به Google بروید و سeriesالات جستجو مانند "YOUR NICHE + خلاصه خبره" را وارد کنید. سپس فقط یک ایمیل ساده ارسال کنید مانند این: سلام [NAME] ، نام من [نام شما] است ، و من بنیانگذار [شرکت یا بلاگ شما] هستم. من دیدم که شما یک جمع آوری خبره عالی را تهیه کرده اید و فکر کرده اید که آیا می توانم در آن سهیم باشم؟ من به دلیل تجربه کار در [ورود | لطفاً اگر راهی برای تحقق این امر وجود دارد ، به من اطلاع دهید. ممنون بابت وقتی که گذاشتید. 12. از HARO استفاده کنید استفاده از HARO برای ایجاد لینک جدید چیز جدیدی نیست ، اما هنوز هم بسیار کارآمد است. نکته اصلی این است که درک کنید بیشتر موارد ارسالی شما شبح می شوند. به همین دلیل شما باید با این تفکر که ممکن است مقاله شما تأیید نشود ، به آن بپردازید. در کل یک تجربه عجیب است. اگر سهم شما تأیید شود ، می توانید چند لینک عالی کسب کنید. 13. در بازار محلی خود داوطلب شوید بسیاری از فرصت های استفاده نشده لینک در سطح محلی وجود دارد - یکی از ساده ترین راه ها برای گرفتن لینک برای داوطلب کردن در منطقه محلی شما. به Google بروید و "شهر شما + حامیان مالی ما" یا "شهر شما + داوطلبان ما" را جستجو کنید. سپس به دنبال صفحاتی باشید که به حامیان مالی یا داوطلبان پیوند دارند. این باید اهداف شما باشد. حال به راهی فکر کنید که بتوانید به خیریه ارزش اضافه کنید. بعضی اوقات این به صورت کار جسمی یا مشارکت حضوری است. اما در سایر مواقع ، می توانید پشتیبانی فنی را به صورت آنلاین نیز ارائه دهید. 14. در عمودی خود پروفایل ایجاد کنید توجه کنید که من چگونه در عمودی "شما" گفتم؟ فقط به دلیل توانایی ایجاد یک پروفایل تصادفی ایجاد نکنید. هیچ فایده ای ندارد. فقط در وب سایت هایی که مربوط به صنعت شما هستند ، پروفایل ایجاد کنید. به عنوان مثال ، داشتن نمایه در Moz یا نمایه در فروم سئو برای من منطقی است. بیشتر این وب سایت ها در قسمت نمایه به شما پیوندی به وب سایت شما می دهند. برخی از آنها دنبال می شوند در حالی که دیگران nofollow هستند. مهم نیست زیرا آنها هنوز هم مرتبط هستند. 15. ایجاد لیست های تجاری اگر مشاغل محلی دارید ، ساده ترین راه برای گرفتن بک لینک رایگان ، ایجاد لیست های تجاری است. این لیست ها می توانند به شما در عملکرد بسته محلی در Google کمک کنند. به شرطی که اطلاعات نام ، آدرس ، تلفن و وب سایت (NAP-W) خود را ثابت نگه دارید. برای صرفه جویی در وقت می توانید از خدمات استنادی Fat Joe استفاده کنید. خودشه! روش های بی شماری برای گرفتن بک لینک رایگان وجود دارد. اما تنها راه برای به دست آوردن آنها انجام کار است. همچنین اگر به دنبال تکنیک های ساخت پیوند بیشتر هستید ، فیلم زیر را تماشا کنید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد دیجیتال مارکتینگ در اصفهان اینجا کلیک کنید!

۰۰/۰۲/۱۷
کامران بوریایی