مگمگ دیجی!

یک سایت درباره همه چی!

مگمگ دیجی!

یک سایت درباره همه چی!

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۰۵ ب.ظ

moz

اکانت ماز

خرید اکانت مازو پرو

اکانت moz

خرید اکانت mozpro

آموزش Moz Pro

راهنمای کامل استفاده از اکانت Moz Pro

راهنمای کامل استفاده از اکانت Moz Pro

 حسین قبیله  7 مارس 18  آموزش Moz pro

برای استفاده از اکانت Moz Pro بایستی اشتراک ماهیانه آن یا نسخه آزمایشی 30 روزه آن را تهیه کنید. (برای اینکار نیاز به کارت اعتباری معتبر دارید.) برای تهیه اکانت Moz Pro می‌توانید از طریق جی ادز اقدام کنید تا بتوانید دسترسی کامل یک ماهه به تمام امکانات آن داشته باشید.

Moz Pro یک ابزار وب (SaaS) است، بنابراین نیاز به نصب هیچ چیز ندارید. البته می‌توانید افزونه رایگان و پیشرفته MozBar را بر روی گوگل کروم نصب کنید.

راه اندازی اولیه MOZ PRO

قبل از استفاده از Moz نیاز دارید که اطلاعاتی مانند، آدرس سایت، کلمات کلیدی و رقبای هدف مورد نظرتان را در سایت وارد کنید.

آموزش اکانت MOZ

توصیه می‌کنیم اطلاعات کاملی را ارایه کنید، چرا که این اطلاعات اساس تحلیل سایت شما خواهند بود. اگر بعدا کلمه کلیدی جدیدی اضافه کنید، روند تاریخی را از تاریخ شروع Moz خود مشاهده نخواهید کرد.

حساب Google Analytics خود را در همان ابتدای کار به اکانت موز وصل کنید تا Moz بتواند از این اطلاعات برای غنی سازی و بهبود گزارش‌های خود استفاده کند.

Moz تمام اطلاعاتی که ارائه می‌دهید را به کار می‌گیرد. پس از 15 تا 30 دقیقه پردازش، اولین گزارش‌های تجزیه و تحلیل شده را می‌توانید مشاهده کنید.

رفته رفته گزارش‌ها به صورت خودکار ایجاد می شوند. ایمیل گزارش های جدید به صورت منظم برایتان ارسال می‌شود. گزارش‌ها معمولا بعد از هر کراول (خزیده شدن سایت‌تان توسط ربات‌های سایت موز) ایجاد شده و براتان ارسال می‌شوند. برای مشاهده نتایج جدیدتر بایستی منتظر کراول شدن دوباره سایت‌تان باشید.

در اکانت موز اطلاعات هر لحظه بروزرسانی نمی‌شوند و معمولا به صورت هفتگی تجدید می‌شود. البته شما این امکان را دارید که در هر ماه تا 10 بار درخواست کراول جدید (به صورت دستی) ارسال کنید.

توجه کنید که در هر اکانت موز پرو شما می‌توانید تا 10 کمپین ایجاد کنید. در هر کمپین می توانید یک سایت جدید را وارد کنید و یا اینکه در هر کمپین سایت‌تان را در مقایسه با چندی از رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید.

داشبورد

داشبورد اصلی نقطه شروع خوبی در اکانت Moz است. در اینجا شما می توانید شاخص های SEO خود را در یک مکان ببینید.

مانند بسیاری از بخش های Moz Pro، در داشبوردتان نیز می توانید اطلاعات را به صورت PDF و CSV اکسپورت و ذخیره کنید.

شما می توانید با کلیک بر روی هر یک از این معیارهای سطح بالا جزئیات بیشتری را در صفحه مربوطه مشاهده کنید.

SEARCH VISIBILITY (نمایانی جستجو)

نخستین نشانگر Search visibility است. این معیار بر اساس CTR (نرخ کلیک) سایت شما در نتایج ارگانیک است. این معیار برآورد درصد کلیک هایی است که سایت شما بر اساس موقعیت‌های رتبه‌بندی شده در کلمات کلیدی اضافه شده به این کمپین در اکانت MOZ دریافت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این معیار توصیه می‌کنیم اینجا را ببینید.

VISITS (بازدید ها)

این بخش مربوط به ترافیک وب سایت شما از منابع مختلف در طول زمان می‌شود. اطلاعات این بخش را از طریق Google Analytics نیز می‌توانید دریافت کنید، اما اینجا نیز در گراف ساده و قابل دسترس نمایش داده می‌شود و برای مقایسه چند هفته ای مفید است.

DOMAIN AUTHORITY

Domain authority معیاری مهم برای دامنه سایت شما محسوب می‌شود. این میار و معیار Page authority از معیارهای مهم Moz در زمینه SEO هستند. اکثر ابزارهای سئو یک معیار مشابه دارند اما این معیارهای Moz در بین سئوکاران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. عامل اصلی در محاسبه این معیارها تعداد سایت های معتبری هستند که به سایت شما لینک داده‌اند.

EXTERNAL LINKS

این مورد “لینک‌های خارجی” اخیر سایت شما را نشان می‌دهد. یعنی لینک‌هایی که اخیرا از دیگر سایت‌ها به سایت شما ارجاع داده شده‌اند.

TOP NATIONAL KEYWORDS

“کلید واژه های برتر” یک گزارش سریع از رتبه بندی و تغییرات کلمات کلیدی شما در Moz را نشان می‌دهد.

INSIGHTS

بخش Insights اطلاعات و پیشرفت های بالقوه را نشان می دهد. برای من بهبودهای Google PageSpeed ​​و قابلیت دسترسی خزنده را نشان داد. به طور کلی بهترین شیوه های SEO، در آکادمی موز قابل دسترس است که می‌توانید از راهنمایی های مربوط به سئوکارهای مبتدی استفاده کنید.

RANKINGS

بعد از داشبورد زبانه Rankings قرار گرفته است. در واقع اطلاعات زیادی در داشبورد نمایش داده شده است اما برای جزئیات بیشتر بایستی به زبانه های دیگر نیز مراجعه کنید. قابلیت Search visibility دوباره در این بخش آمده است؛ البته با جزئیات و نمودارهای بیشتر.

آموزش اکانت MOZ

اطلاعات Rankings ساده است. موقعیت عددی شما در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) نمایش داده می‌شود. و بهبود یا کاهش رتبه هر یک از کلمات کلیدی شما از هفته گذشته در این بخش نمایش داده می‌شود.

اگر می خواهید موقعیت واقعی یا رتبه یک کلمه کلیدی را که پیگیری نمی‌کنید ببینید، می‌توانید به گزینه Rank Tracker زیر منو بالا Moz Pro بروید. (و یا فقط در گوگل آن را در تب incognito گوگل کنید.)

DATA VISUALIZATIONS

نمودارهای مختلفی برای رتبه بندی و معیار نمایانی جستجو در طول زمان وجود دارد. برای مشاهده تمامی نمودارهای موجود، از منوهای کشویی استفاده کنید.

همینطور امکان فعال و غیرفعال کردن مواردی که در نمودارها نمایش داده می‌شود نیز وجود دارد.

تجزیه و تحلیل نمودارها بسیار ساده است. آنها تغییرات را هفته به هفته تغییر می دهند و تغییرات را می‌توانید برای هر موتور جستجو (بینگ – یاهو و …) مشاهده کنید.

در حالی که نمودار ها مفید هستند، جدول های ساده ای که در زیر آنها قرار گرفته است، می‌توانند اطلاعات بیشتری ارایه دهند.

این جدول ها تمام اطلاعات مهم مورد نیاز مانند کلمه کلیدی، حجم جستجو، رتبه فعلی، صفحه فرود و رشد و کاهش رتبه را نشان می دهد.

KEYWORD EXPLORER: تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی

بخش Keyword Explorer اکانت موز در منوی Moz Pro قرار گرفته است. برای آشنایی با این بخش مقاله آموزش Keyword Explorer را بخوانید.

YOUR PERFORMANCE: عملکرد شما

نمودارهای مفیدی در این بخش وجود دارند، مانند نمودارهای خطی در طول زمان برای بالاترین موقعیت رتبه بندی (Highest Ranking Position)، نمایانی جستجو (Search visibility) و ویژگی های SERP

صفحات فرود

این بخش تلاش می کند تا بخشی از “not provided” را کاهش دهد. گوگل اکنون اینکه جستجوی کدام کلمات کلیدی منجر به بازدید چه صفحه ای می شود، را نمایش نمی‌دهد. احتمالا شما هم در Google Analytics عبارت “not provided” را دیده‌اید.

“Estimated Search Traffic by Keyword” تعداد کلیک‌های صفحات از گوگل را نشان می‌دهد و آنها را تجزیه و تحلیل می‌کند. در واقع Moz تخمین می‌زند کدام کلمات کلیدی منجر به بازدید از کدام صفحات از سایت شما می‌شوند.

PAGE OPTIMIZATION (سئوی داخلی)

در این بخش بر اساس اینکه صفحه تا چه حدی برای کلمه کلیدی مشخصی (از کلمات کلیدی کمپین) بهینه شده است، از 1 تا 100 امتیازدهی می‌شود. این مورد اغلب به عنوان بهینه سازی داخلی صفحات و یا سئوی داخلی (on-page SEO) شناخته می‌شود.

آموزش اکانت MOZ

این بخش به دو داده نیاز دارد: URL یک صفحه و کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بدست آورید. به عنوان مثال، برای این پست، کلمات کلیدی مورد نظر “راهنمای اکانت Moz Pro” خواهد بود و URL آن “https://g-ads.org/blog/moz-pro-guide” است.

اگر بر روی امتیاز خود کلیک کنید، توصیه هایی را برای بهبود آن در اختیار خواهید داشت.

در اینجا لیستی از هر گونه خطای سایت یا مسائل مربوط به URL مربوطه نمایش داده می‌شود. در این صفحه اولیت‌های مسائل قابل بحث صفحه را می‌توانید مشاهده کنید و نیز می‌توانید راهنمای بهبود و رفع خطاهای موجود را مشاهده کنید.

همچنین بر اساس نتایج مشابه برای افزایش رتبه، کلمات کلیدی بیشتری برای اضافه کردن به صفحه تان پیشنهاد می‌شود.

مواردی که شما برای بهینه سازی صفحات خود نیاز دارید، می توانید با جستجویی سریع  در بخش “on page optimization” پیدا کنید.

موارد موجود به دو بخش عمده تقسیم می‌شوند: بهینه سازی عمومی و بهینه سازی کلمات کلیدی.

حدود 9 مورد از عوامل بهینه سازی صفحه مربوط به راه های بهتر استفاده از کلمات کلیدی هدف شما هستند. 18 مورد دیگر مربوط به کلیات صفحه هستند.  مجموعه 27 مورد هستند که در بخش All issues می‌توانید لیست کامل آنها را مشاهده کنید.

برای پیشنهادات مربوط به کلمات کلیدی می‌توان استفاده از کلمه کلیدی در متای توضیحات (meta description) صفحه را مثال زد. برای مثال پیشنهادات مربوط به صفحه می‌توان استفاده از یک تگ <title> را نام برد.

درباره اینکه تا چه میزان می‌توان به این ابزار برای بهینه سازی داخلی صفحات اعتماد کرد، خودتان باید تصمیم بگیرید. اما آنچه مهم است این است که در کل انجام بهینه سازی های پیشنهاد شده می‌تواند به بهبود رتبه صفحات شما در موتورهای جستجو کمک کند.

SITE CRAWL (کراول سایت)

خزیدن سایت در Moz Pro به صورت عمیق صورت می‌گیرد و کدها و عملکرد سایت شما مورد بررسی قرار می‌گیرد – به همین دلیل به آن سئوی تکنیکال می‌توان گفت. برای اینکه Moz بتواند سایت شما را بخزد، حدود 15 دقیقه طول خواهد کشید و هنگامی که خزیدن کامل می شود، ایمیلی دریافت خواهید کرد. موز از خزنده خود به نام RogerBot استفاده می کند.

آموزش اکانت MOZ

Moz خطاهای تکنیکال را به سه بخش با اولویت بالا، اولویت متوسط و اولویت پایین تقسیم می‌کند. شما می توانید یک گزارش با فرمت CSV از تمام خطاهای کراول شده ایجاد کنید.

بسیاری از خطاهایی که در Moz می‌توانید مشاهده کنید، در گوگل وبمستر تولز نمایش داده نمی‌شود. البته در صورتی که هنوز اکانت این سایت را تهیه نکرده‌اید توصیه می‌کنیم به بخش خطاهای خزنده در سرویس رایگان گوگل وبمستر تولز مراجعه کنید و خطاهای موجود را پیگیری کنید.

ALL CRAWLED PAGES (تمام صفحات خزیده شده)

Moz به صورت خودکار هر هفته یک بار سایت شما را می‌خزد و اطلاعات خود را بروزرسانی می‌کند. شما نیز می‌توانید با کلیک بر روی دکمه Recrawl my site درخواست کراول سریع ثبت کنید. البته محدودیت 10 بار درخواست کراول سریع در هر ماه وجود دارد.

در صفحه All Crawled Pages می‌توانید تمام صفحات کراول شده را همراه با Page Authority ، Crawl Depth (عمق کراول) ، کد وضعیت صفحه (Status Code) و تعداد مسائل موجود را مشاهده کنید. همچنین امکان جستجو بین صفحات کراول شده بر اساس آدرس و کد صفحه وجود دارد و همچنین می‌توانید صفحات دارای مسائل قابل بحث را لیست کنید.

موارد و مسائل مطرح شده به 5 دسته بندی زیر تقسیم شده‌اند:

Critical Crawler Issues: این موارد شامل مشکلات سرور (خطاهای سری 500) و ریدایرکت و آدرس‌های اشتباه و صفحات دارای خطاهای سری 400 می‌شود، که وجود آنها برای رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.

Crawler Warnings: صفحات دارای متاتگ noindex (که موتورهای جستجو را از ایندکس کردن صفحه باز می‌دارد) و متاتگ nofollow (که موتورهای جستجو را از کراول کردن صفحه و لینک‌های موجود در آن باز می‌دارد) را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید.

Redirect Issues: ریدایرکت کاربران و روبات‌های موتورهای جستجو را به صفحه دیگری منتقل می‌کند. انواع ریدایرکت‌ها و خطاهای موجود را می‌توانید در اینجا ببینید.

Metadata Issues: موارد مربوط به متادیتاها، مانند عناوین صفحه، متای توضیحات، تگ canonical و دیگر متاداده های مرتبط با سئو در این بخش بررسی شده و مسائل مربوط به آنها را می‌توانید مشاهده کنید.

Content Issues: مسائل مربوط به محتوا مانند نبودن تگ H1 ، محتوای تکراری ، سرعت لود پایین ، محتوای کم و عناوین تکراری از موارد مهمی هستند که در این بخش می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

LINKS

در بخش Links می‌توانید تعداد دامنه هایی که از آنها لینک دریافت کرده‌اید و تعداد کل لینک‌ها به سایت‌تان را مشاهده کرده و آنها را با تعداد لینک‌های رقبایتان مقایسه کنید. همچنین امکان مشاهده جزئیات لینک‌های مربوط به سایت‌تان و سایت رقبا در این صفحه قابل مشاهده است.

Inbound Links: لینک‌های که از سایت‌های دیگر د

۰۹ آبان ۹۸ ، ۱۶:۰۵
کامران بوریایی
پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۰۲ ب.ظ

آموزش وردپرس

وردپرس چیست؟ چرا وردپرس؟

وردپرس محبوب ترین بهترین و قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت می‌باشد. وردپرس (WordPress)در اول تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد و سپس به صورت یک CMS یا نرم‌افزار کدباز (Open)برای مدیریت محتوای وبسایت‌ها معرفی و عرضه میشد. آموزش وردپرس در اصفهان

با استفاده از سیستم مدیریت وردپرس شما می توانید تقریبا هر نوع و انواع وب سایتی که بخواهید را به راحتی پیاده سازی کنید. سایت‌های وردپرسی با استفاده از افزونه‌های (Plugin) طراحی شده برای وردپرس می‌توانند انواع امکانات و قابلیت ها را دربرگیرد. به عنوان نمونه علاوه بر امکان راه اندازی سایت های خبری، شرکتی و فروشگاهی و یا شخصی و…، برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در کنار سایت وردپرسی کافیست یکی از افزونه‌هایی که برای این منظور نوشته شده‌ است را به افزونه اکانت moz های وردپرس خود اضافه کنید. به عنوان مثال افزونه‌های WooCommerceو EDD دو افزونه وردپرس هستند که برای راه اندازی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالاهای فیزیکی یا فایلهای دانلودی به کار میروند. همچنین قابلیت تبدیل شدن سایت به یک شبکه اجتماعی با افزونه قدرتمند Buddypress یا ایجاد یک تالار گفتگو یا انجمن با افزونه BBpress، در وردپرس وجود دارند. با توجه به فراوانی و تنوع زیادیه افزونه‌های وردپرسی تقریباً هر امکاناتی را می‌توان به وب سایت های وردپرسی اضافه کرد. طراحی سایت در اصفهان

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می‌شود. در کل یک اسکریپت PHP است که شما با نصب کردن آن بر روی هاست خود، به راحتی هر چه تمام تر می‌توانید سایت خود را راه اندازی و بالا بیاورید.

اگر بخواهیم کمی بیشتر درباره سیستم مدیریت محتوا وردپرس صحبت کنیم، در اصل می توانیم این گونه بیان کنیم که:

برای راه اندازی یک سایت، شما راه های زیادی دارید. می توانید از یک برنامه نویس بخواهید تا سایت شما را از اول کد نویسی کند. این راه بسیار هزینه بر است و شما در اصل دارید یک CMS اختصاصی برای خودتان سفارش می دهید که هزینه های آن تقریبا بالا است. همچنین پس از مدتی اگر بخواهید تغییراتی را در آن بدهید، دوباره هزینه ها و خرج هایی برای شما در بر خواهد داشت و در کل توسعه آن هزینه بر خواهد بود.

روش دیگری طراحی سایت، استفاده از CMS ها یا همان سیستم های مدیریت محتوای آماده است که باعث می شود که هزینه های شما کاهش پیدا کند. در این روش شما یک سی ام اس مانند وردپرس را تهیه می کنید و در هاست خود نصب می کنید. بنابراین به جای اینکه یک سی ام اس اختصاصی با قیمت نسبتا بالا سفارش دهید، یک سی ام اس رایگان اما بسیار پیشرفته تر را خواهید داشت! پس از راه اندازی وردپرس، کافیست که یک قالب برای خود انتخاب کنید و از سایت خود استفاده کنید.

امکانات اولیه وردپرس:

  • جذب کاربر در سایت
  • معرفی چند مدیر و نویسنده
  • دسته بندی و انتشار مطالب
  • افزودن نوشته‌ها و صفحات
  • استفاده از GZIP
  • سیستم ارسال دیدگاه برای نوشته
  • تنظیم و نمایش دقیق تقویم و ساعت
  • ارسال خبرنامه وردپرس
  • بازدید صفحات تنها برای اعضای خاص
  • و …

مشخصات اصلی وردپرس:

  • نصب محلی
  • هسته ی قابل حمل
  • پشتیبانی از ساعت محلی
  • قابلیت gzip
  • سطح دسترسی بالا
  • مشخصات کاربران
  • پویا بودن و انعطاف‌پذیری بالا
  • دارای کتابخانه پلاگین‌های وردپرس
  • دارای کتابخانه قالب‌های وردپرس
  • وردپرس شبکه (جهت راه اندازی سیستم وبلاگدهی با وردپرس)
  • فهرست‌های آبشاری و کرکره‌ای
  • شخصی‌سازی قالب‌ها، ابزارک‌ها از پنل مدیریت
  • ارسال و مدیریت دیدگاه
  • راه‌اندازی تالار گفتگو
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی
  • ده‌ها مشخصه و ویژگی دیگر…

اما این امکانات تنها امکانات اولیه سیستم وردپرس است. می توان گفت امکانات وردپرس نامحدود است! و واقعا این باورنکردنیه! چون با وجود هزاران افزونه، و امکان افزونه نویسی اختصاصی برای وردپرس، دیگر هر نوع امکانی که برای سایت خود لازم داشته باشید را می توانید راه اندازی کنید.

افزونه وردپرس چیست؟

افزونه های وردپرس (Plugin)فایل های نصبی هستند که می توان روی سیستم وردپرس نصب کرد و امکانات جدیدی و خاصی به سایت اضافه کرد. شما می توانید برای افزودن امکانات پیشرفته به سایتتون، بدون نیاز به کد نویسی با افزونه ها این کار را به راحتی انجام دهید. زحمت افزودن امکان جدید به سایت تنها چند کلیک کردن ساده است،همین ! وردپرس در اصفهان

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس، در اصل همان ظاهر و دیزاین سایته که کاربران آن را مشاهده می کنند. در وردپرس شما به راحتی و آسانی می توانید از بین هزاران قالب موجود در دنیای اینترنت، طرح مورد علاقیتان را پیدا کنید و روی سایت نصب و راه اندازی کنید. البته اگر به دانش طراحی قالب تخصص دارید، حتی می توانید قالب اختصاصی خود را برای سایت خود طراحی کنید. البته ما در این زمینه تخصص داریم و در صورتی که دوست داشتید قالب اختصاصی خود را داشته باشید، می توانید سفارش طراحی قالب وردپرسرا برای ما ارسال کنید.

مزایای وردپرس چیست؟

کاهش هزینه: علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر لازم نیست که برای هر تغییری که می خواهید در سایتتان انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید. وردپرس این امکان را به شما می دهد که هر زمان اراده کردید، تغییرات خود را درون وب سایتتان ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت انشتار دهید ، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و … .

ظاهر زیبا: در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارند که شما می توانید انتخاب کنید و روی سایت خود پیاده سازی و نصب کنید. اما وردپرس امکان اینکه قالب سفارشی خود را طراحی و استفاده کنید را نیز دارد. این عالیه!

مدیریت آسان: شما به راحتی می توان سایت خود را در هر جا که هستید، چه با کامپیوتر و چه با موبایل، سایت خود را مدیریت کنید و نیازی به هیچ گونه برنامه جانبی نداشته باشید.

ارتباط با شبکه‌های اجتماعی: وردپرس و افزونه‌های جانبی آن به شما این دسترسی را میدهند که بصورت خودکار سایت خود را به شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوک و اینستاگرام متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر کنید.

سئو عالی: وردپرس به شدت به صورت استاندارد کد نویسی شده است تا سئو سایت شما را هر چه بیشتر بهبود ببخشد تا در نتایج گوگل بهترین جایگاه را داشته باشید. البته سئو فقط به سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما محدود نمی شود و موارد زیاد دیگری نیز در این بخش سهیم هستند.

بروزرسانی رایگان: وردپرس یکی سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است و بسیار در به روز رسانی و رفع مشکلات احتمالی فعال است. شما می توانید تمام این به روز رسانی ها را به صورت رایگان دریافت و با یک کلیک نصب کنید! فوق العادست!

امنیت: وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را بررسی و زیر ذره بین قرا میدهد و در به روز رسانی ها رفع می کند. علاوه بر تیم وردپرس، برنامه نویس های زیادی در جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می کنند. علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است، افزونه هایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید.

انعطاف پذیری وردپرس: وردپرس، یکی از منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است که افراد خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ویرایش کنند و لذت ببرید.

کاربرد های وردپرس:

پیش تر اشاره کردیم که وردپرس امکان راه اندازی انواع مختلف وب سایت ها را دارد.حالا چند مورد از آن ها را بیان می کنیم:

  • طراحی سایت‌های شخصی
  • طراحی سایت های شرکتی
  • طراحی سایت‌های خبری
  • طراحی سایت‌های عکاسی و نمونه کار
  • پیاده‌سازی فروشگاه‌های آنلاین
  • پیاده سازی شبکه اجتماعی
  • پیاده سازی انجمن
  • طراحی سایت های دانلودی
  • و …

چرا وردپرس؟

امروزه به همه ثابت شده که وردپرس قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوا موجود است.

اگر شما به دنبال راه اندازی سایت جدیدی برای خود هستید و یا وبسایتی دارید که بسیار قدیمی و ناکارآمد شده است وردپرس راه حل مناسبی برایتان خواهد بود. امروزه سه نکته اصلی برای هر وبسایت با اهمیت است که وردپرس همه را در اختیار شما قرار میدهد:

  • سئو و سرعت مناسب
  • امکان ارتباط با شبکه‌های اجتماعی
  • نمایش صحیح در دستگاه‌های موبایل و تبلت

صاحبان وبسایت‌ها و مشاغل دوست ندارند که برای هر تغییر کوچک در سایت به شرکت طراح مراجعه کنند و در هر سال چندین بار برای بروزرسانی سایت خود هزینه کنند، بلکه در مقابل خواستار قدرت کنترل بیشتر بر محتویات سایت خود هستند. از این‌رو سادگی و قدرت بخش مدیریت وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است و دقیقا وردپرس همین کار را برای شما انجام می دهد و نشانه برتری وردپرس است.

۰۹ آبان ۹۸ ، ۱۶:۰۲
کامران بوریایی