مگمگ دیجی!

یک سایت درباره همه چی!

مگمگ دیجی!

یک سایت درباره همه چی!

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۹ ب.ظ

بهترین قالب وردپرس

 پس از تلاش بی وقفه تیم قدرتمندش ، تنظیمات قالب زفایر را فارسی سازی کرده است و همه ی کاربران می توانند در محیطی با ترجمه استاندارد اقدام به سفارشی سازی وبسایت وردپرسی خود کنند. پنل تنظیمات قالب زفایر شامل بخش های زیادی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. تنظیمات قالب zephyr در آپدیت های جدیدش بسیار جذاب تر و قوی تر شده است ، آپدیت های جدید قالب وردپرس زفایر بطور رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

طراحی حرفه ای بر اساس استاندارد های رابط کاربری

یکی از ویژگی های برجسته قالب زفایر ، طراحی به سبک متریال این قالب زیبا بوده که در نگاه اول ، میتوانید آنرا به سادگی درک کنید.

همچنین استفاده از رنگ بندی های مهندسی شده ، انواع هدر و اکشن های گرافیکی ، به زیبایی های این قالب افزوده است.

مه را در یک قالب داشته باشید . سایت شرکتی ، سایت وبلاگی و سایت فروشگاهی !

با استفاده از قالب خیره کننده زفایر شما میتوانید به سادگی در نتایج گوگل بدرخشید چرا که قدرت مانور بسیار بالایی دارد.

برای دانلود رایگان قالب زفایر اینجا کلیک کنید

وردپرس طلایی

 

۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۵:۲۹
کامران بوریایی
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۳ ب.ظ

خرید اکانت moz

خرید اکانت ماز

خرید اکانت moz

آنالیز سایت همیشه مساله ای چالش برانگیز برای بسیاری از مالکان وب سایت ها بوده است. بیشتر آن ها به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند آنالیز سایت خود را دقیقا انجام دهند. البته گوگل وب مستر بهترین ابزاری است که به شما کمک می کند تا تحلیل درستی و دقیقی از روند پیشرفت سایت خود داشته باشید اما بعضی اوقات شما به دنبال ابزاری هستید که در یک ویژگی خاصی، اطلاعات دقیق تری را نیز به دست بیاورید.

دانستن روند حرکت سایت به شما در چیدمان استراتژی بازاریابی اینترنتی کمک بسیاری می کند. از این رو باید کاملا دقیق و حساب شده در سئو پیش بروید. آنالیز سایت یکی از مهمترین مواردی است که باید آن را همیشه دنبال کرده و انجام دهید. ابزارهای زیادی برای آنالیز سایت وجود دارد که ما قصد داریم ده ابزار آنلاین را که رایگان می باشند را به شما معرفی کنیم. البته ممکن است که این ابزارها نیز دارای ایراداتی باشند اما به هر حال اطلاعات مفید و خوبی را می توانید از آن ها بدست بیاورید.

خرید اکانت ماز پرو

اکانت ماز

آموزش کار با سایت moz

آموزش آنالیز سئوی وب سایت

 

۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۶:۲۳
کامران بوریایی
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۴ ب.ظ

انتخاب کلمات کلیدی برای سئو

یکی از سنگ بنا های اصلی در بهینه سازی وب سایت انتخاب صحیح کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت می باشد 
اگر شما در این مسیر اشتباه حرکت کنید قطعا در انتها نتیجه مناسبی رو در بهینه سازی نخواهید گرفت ، در این ویدئو که مربوز به یکی از جلسات دوره آموزش سئو می باشد به شما می آموزیم که در انتخاب صحیح کلمات کلیدی طراحی سایت در اصفهان به چه نکاتی باید توجه داشته باشید و چگونه باشد کلمات کلیدی را انتخاب آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان کنید که مسیر سئو و بهینه سازی مطلوب تر و منطقی تری را داشته باشید .

 

۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۶:۱۴
کامران بوریایی
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۱ ب.ظ

نکته برای بررسی وضعیت سئو

1.متا تگ کلمات کلیدی (Meta-keywords) :

یکی از متاتگ هایی که در افزایش سئو و بهینه سازی کاربرد دارد متاتگ دوره آموزش طراحی سایت در اصفهان کلمات کلیدی یا Meta Keywords ها هستند. به کمک این متا می توانید کلمات کلیدی یک صفحه را در اختیار موتور جستجو قرار دهید.

در حال حاضر طبق داده های بدست آمده موتور جستجوی گوگل از این مورد صرف نظر می کند ولی دیگر موتورهای جستجو از این Tag استفاده می کنند.


نکات مورد توجه:

  •  حالت مفرد و جمع کلمات کلیدی را بنویسید.
  •  کلمات کلیدی را بیش از سه بار تکرار نکنید و WordPress School in Isfahan موارد مهم را در ابتدای آن قرار دهید.
  •  حالت های رایج غلط املایی کلمات کلیدی خود را در اینجا قرار دهید.
  •  کلمات کلیدی را می توانید با کاما از هم جدا کنید و یا جدا نکنید.
  •  کلمات کلیدی اگر هم‌راستا با دستورات سئو نباشند، بهتر است نباشند! پس صفحات مختلف را چک کنید و کلمات کلیدی متا در آن‌هایی که بی‌ربط به سئو هستند را حذف کنید.


2.متا تگ عنوان ( Meta-titles)

عنوان صفحه یکی از بخش های بسیار مهم در سئو سایت میباشد. هر صفحه ای که شما میخواهی بهینه سازی کنید باید دارای کلمات کلیدی مناسب باشد.
همچنین باید به اندازه عناوین متا هم دقت زیادی داشته باشید.موتورهای جستجو بیشترین مقداری که از عناوین صفحات شما نشان میدهند، چیزی کمتر از 55 کاراکتر میباشد.

 

3.متا تگ توضیحات ( Meta-descriptions)

در این بخش باید توضیحاتی از همان صفحه نوشته شود. ممکن است خیلی از صفحات دارای توضیحات متا نباشند. بهینه ترین مقدار توضیحات برای بخش Meta descriptions چیزی حدود 150 الی 160 کاراکتر میباشد.
اگر از این مقدار کمتر باشد، احتمالا نمیتوانید اطلاعات مفیدی را در توضیحات ارائه دهید. اگر هم بیشتر از این مقدار باشد تا 160 کلمه نشان داده میشود و مابقی نمایش داده نخواهند شد.
مهمترین نکته در توضیحات متا، دقت به کلمه کلیدی میباشد.شما باید در این 160 کاراکتر حداقل یکبار از کلمه کلیدی خود استفاده نمایید.

​4. استفاده از نقشه‌های سایت XML و HTML برای موتورهای جستجو

یک نقشه سایت HTML صفحه ای که کاربران سایت آن را بازدید می کنند و معمولاً در قسمت پاورقی (Footer) صفحات سایت لینکی برای آن وجود دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا آموزشگاه وردپرس در اصفهان خیلی راحت‌تر یک وب‌سایت را بازدید کنند.
نقشه‌ سایت XML ، صفحه ای که موتورهای جستجو آن را می بینند (که از نظر بهینه سازی موتورهای جستجو نیز بسیار مهم است) و حاوی کدهای XML می باشد. این فایل توسط برنامه های کامپیوتری و موتورهای جستجو قابل پردازش است. 
سایت شما باید حتماً دارای یک نقشه سایت HTML یا XML باشد و باید در Google Webmaster Tools هم ثبت‌شده باشد.
در بیشتر موارد داشتن هر دو نوع نقشه سایت برای موفقیت یک وب سایت اهمیت دارد.
فقط باید توجه داشت که همیشه نقشه سایت خود را به روز نگه دارید زیرا یک نقشه سایت قدیمی که به اطلاعات نادرست و یا اشتباه ارجاع داده میشوند؛ برای کاربران بسیار ناخوشایند است.
بنابراین نقشه سایت حاوی اطلاعاتی کلی راجع به محتوای سایت و مکان قرارگیری آنها می باشد که استفاده از آن هم از لحاظ بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) اهمیت دارد و هم به کاربران در جهت یافتن سریعتر اطلاعات مورد نظرشان در سایت کمک می کند.

۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۶:۱۱
کامران بوریایی
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۲ ب.ظ

روش مهم برای بهبود SEO

روش های زیادی برای بهبود سئو وجود دارد که هر کدام از آنها توسط افراد متخصص در سئو تجربه شده سپس به اشتراک گذاشته شده است. در این مقاله قصد داریم چندین روش مهم در بهبود عملکرد سئو در سال 2019 را به شما نشان دهیم که می‌تواند تاثیرات فوق العاده ای را در بر داشته باشد. در حقیقت، این چند تکنیک در طی سه ماه به رشد ارگانیک سایت به اندازه ۲۱.۳۰ درصد کمک خواهند کرد.

از جمله روش های مهم بهبود سریع عملکرد سئو

 

افزایش ترافیک سایت با “Snippet Bait”

 بهبود زمان Dwell با این گام ساده

رقابت کلمات کلیدی با “Ghost Posts”

استفاده از Sitelinks برای افزایش CTR

لینک های بیشتری می‌خواهید؟ منبع دیگران باشید.

کلمات کلیدی هدف با قصد تجاری بزرگ

به همراه ویدیوهای یوتیوب بیش از دو بخش املاک و مستغلات را در اختیار بگیرید.

به دست آوردن رتبه در موضوعات و عناوین

 محتوای پر استفاده برای جستجوی کاربر

مشارکت در محتوا

افزایش ترافیک سایت با “Snippet Bait”

چگونگی آموزش وردپرس در اصفهان کار با استراتژی جدید به نام "Snippet Bait "

 

نحوه کار به این صورت است که؛

 

ابتدا، یک کلیدواژه پیدا کنید که دارای رقابت باشد، حال چرا این موضوع مهم است؟ طبق گفته Ahrefs، ۹۹.۵۸ درصد از snippets از نتایج صفحه اول به دست می‌ آید و اگر در صفحه ۲ هستید، شانس بسیار زیادی برای به دست آوردن نقش دوم دارید. سپس به ویژگی هایی که نتایج با رتبه بالا هستند توجه کنید.

 

و انواع مختلف ویژگی ها را شناسایی کنید. به طور مثال؛

 

تعریف "بازاریابی محتوی چیست؟"

فهرست  "ابزارهای بازاریابی ۱۰ محتوی برتر"

جدول "قیمت ابزار بازاریابی محتوا"

در نهایت بخشی از آنها را به صفحه خود اضافه کنید که برای تناسب در داخل جعبه Featured طراحی شده‌است.

بهبود زمان Dwell با این گام ساده

 

آیا زمان Dwell فاکتور رتبه‌بندی گوگل است؟ بله. شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان هر چه باشد، اگر کسی به سرعت از صفحه شما بازدید داشته باشد، یک پیغام روشن به گوگل می‌‌فرستد.

چطور بازدید صفحه را بالا ببریم؟ سعی کنید ویدیوها را در صفحات خود زیادتر کنید. گزارشات نشان داده که صفحات با ویدیو، ۱۱.۲ %  نتیجه بهتری نسبت به صفحات بدون ویدئو داشتند.

رقابت کلمات کلیدی با "روح پست" را بیابید.

این یک حقیقت است.

بیشتر کلیدواژه های رقابتی به امتیاز می‌رسند و این به دلیل این است که بیشتر آن‌ها ۱۰۰ % روی یک متریک تمرکز می‌‌کنند.آیا backlinks مهم هستند؟بله حتما

اما backlinks فقط یک تکه از پازل است. رتبه‌بندی صفحات اول نیز براساس موارد زیر است:

  • نرخ کلیک به صورت ارگانیک
  • قصد جستجو
  • سرعت صفحه
  • از طریق موبایل
  • و موارد دیگر

به همین دلیل است که امتیاز کلمه های کلیدی رقابتی را ممکن است نادیده بگیریم و باید از “Ghost Posts”.  استفاده کنید.

استفاده از پست های خود در صفحات شبکه های اجتماعی ممکن است تاثیر به سزایی را داشته باشد؛ حتی ممکن است کلمه هایی که به شدت سخت به نظر میرسند به طور مسخره ای در صفحه اول قرار بگیرند.

از Sitelinks برای افزایش CTR ارگانیک خود استفاده کنید

علاوه بر بهینه‌سازی نام و توضیحات تان در متا دیسکریپشن برای کلیک، چگونه می‌‌توانید افراد بیشتری را وادار به کلیک روی نتایج خود کنید؟

احتمالا زمانی که برند خود را در گوگل جستجو می‌‌کنید، احتمالا آپشن های sitelinks را در زیر لینک خود دارید.

 

Backlinko sitelinks در جستجوی گوگل

 

همانطور که مشخص است، شما می‌‌توانید sitelinks را در همه نوع صفحات … از پست‌های وبلاگ گرفته تا صفحات دسته‌بندی الکترونیکی ثبت کنید.

چطور می‌ تونی sitelinks بگیری؟

 

ایجاد میز محتوا

 

برای مثال در زمان انتشار پست، یک میز محتوی با "پیوندهای پرش" به هر کدام می‌توان اضافه کرد و زمانی که صفحه من جایگاه 5 را ترک کرد، گوگل مرا با sitelinks نشان خواهد داد.

Sitelinks در گوگل کمک می‌کند بازدیدکنندگان آموزش طراحی سایت در اصفهان سایت شما به سرعت افزایش داده شوند و به نوعی، sitelinks یکی از دلایلی است که صفحه من ۱۴ % CTR دارد.

می‌خواهید پیوندهای بیشتر پیدا کنید؟ منبع باشید

هیچ وقت کاربران به "محتوای عالی" لینک نمی‌‌دهند. برای آنها منابعی که به آن متصل است مهم است. سعی کنید همیشه طوری محتوا تهیه کنید که محتوای شما یونیک باشد و دیگران مجبور باشند لینک شما را در صفحاتشان قرار دهند؛ چون گذاشتن منبع در مقالات همیشه برای کاربران جذاب است.

 

کلمات کلیدی هدف با قصد تجاری بزرگ

 

انتخاب کلمه کلیدی هایی که با قصد تجاری باشد، می‌تواند رشد سریعی را در پیشرفتتان داشته باشد

به همراه ویدیوهای یوتیوب بیش از دو بخش املاک و مستغلات را به دست آورید

برای  کلمه کلیدی که در نظر گرفته اید سعی کنید در یوتیوب فعالیت بیشتری داشته باشید. ویدیوهایی که در یوتیوب قرار می‌دهید حتما بهینه شده باشند.

 

رتبه "موضوع و آمار"

 

این یک راز بسیار کوچکی در سئو است که بسیاری از سایت‌ها به طور خودکار به عنوان  backlinks از آن استفاده می‌‌کنند. برای انجام این کار؛ ابتدا موضوعاتی را شناسایی کنید که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران تمایل دارند درباره آن بنویسند, به طور مثال آمار در حوزه و عنوان خاصی که اغلب روزنانه نگاران به دنبال آن هستند؛ چرا؟ چون زمانی که کلمه کلیدی اصناف خاصی را انتخاب کنید؛ پس انتظار این را هم داشته باشید که آن اصناف به دنبال این موضوعات هستند و نتیج خوبی را در بر خواهد داشت.

 

محتوایی که به درد کاربر بخورد

 

برای اینکه بتوانید در کلمه کلیدی مورد نظر رتبه به دست آورید، باید محتوایی که تولید کرده اید برای کاربر سود داشته باشد و به نوعی از آن استفاده کرده باشید. در صورتی که می‌بینید محتوای شما چندان جالب نمی‌باشد، سریعا آن را تغییر دهید.

 

مشارکت در محتوا

 

مشارکت محتوا یکی از نکات مهم در دوبرابر کردن ترفیع بگیرید. زمانی که یک نفر در زمینه خاصی محتوا تولید می‌کند ممکن است کاربرانی به سایتتان مراجعه کنند ولی زمانی که  در محتوانویسی شریک داشته باشید می‌تواند بازدیدکنندگان را به شدت بالاتری افزایش دهد.

۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۵:۲۲
کامران بوریایی